Колку време треба да помине за парите да ги добијам назад?
Откако ќе го добиеме производот назад и ќе потврдиме дека е се во ред, во рок од 5 дена парите ќе ви бидат вратени на сметка.
Откако ќе го добиеме производот назад и ќе потврдиме дека е се во ред, во рок од 5 дена парите ќе ви бидат вратени на сметка.
Секако. Во рок од 15 дена од купување на производот можете да го вратите или замените за друг. Мора да ја имате сметката и производот да не биде оштетен. Повеќе информации за враќање на производ [...]
Оваа состојба може да настане од повеќе причини. Ве молиме проверете ја вашата интернет конекција, ресетирајте ја страницата и обидете се повторно (производите се сочувани). Доколку пак ја добиете истата грешка ве молиме контактирајте не.
Кога производот не е на залиха во поголем број од случаите веќе е нарачан и се чека да биде пристигнат. Контактирајте не со шифрата на производот и направете бесплатна резервација. Кога производот ќе биде пристигнат, [...]
Се разбира. Контактирајте не со шифрата на вашата нарачка и нашиот тим ќе ви помогне во процесот на реализирање на вашето барање.
се просецира - нарачката е примена и се подготвува за испорака испратена - нарачката е испратена се чека на превземање завршена - нарачката е завршена, производот е примен и плаќањето е извршено откажана - [...]
За да го проверите статусот на вашата нарачка, најавете се на вашиот профил, од десна страна на менито изберете 'Статус на Нарачка' или следете го овој линк. Внесете ја шифрата на нарачката и вашата емаил [...]
Во случај на оштетен производ или некој друг проблем, ве молиме контактирајте не на емаил: [email protected], на чет или на телефонскиот број.
Сите производи се исти како што се прикажани на сликата. Нашиот тим ги слика производите 1 по 1 за да ги прикаже во вистинско светло.
Во моментов поддржуваме 2 метода на плаќање. Плаќање во моментот на превземање и плаќање со кредитна картичка преку Касис системот и Стопанска Банка. За повеќе информации кликнете тука.