FAQs

Кога правев нарачка ми се појави грешка, што сега?

Оваа состојба може да настане од повеќе причини. Ве молиме проверете ја вашата интернет конекција, ресетирајте ја страницата и обидете се повторно (производите се сочувани). Доколку пак ја добиете истата грешка ве молиме контактирајте не.

Read more...

Производот што сакав да го нарачам го нема на залиха. Што сега?

Кога производот не е на залиха во поголем број од случаите веќе е нарачан и се чека да биде пристигнат. Контактирајте не со шифрата на производот и направете бесплатна резервација. Кога производот ќе биде пристигнат, [...]

Read more...

Што значи мојот статус на нарачка?

се просецира - нарачката е примена и се подготвува за испорака испратена - нарачката е испратена се чека на превземање завршена - нарачката е завршена, производот е примен и плаќањето е извршено откажана - [...]

Read more...

Како да го проверам статусот на мојата нарачка?

За да го проверите статусот на вашата нарачка, најавете се на вашиот профил, од десна страна на менито изберете 'Статус на Нарачка' или следете го овој линк. Внесете ја шифрата на нарачката и вашата емаил [...]

Read more...

Кои методи на плаќање има?

Во моментов поддржуваме 2 метода на плаќање. Плаќање во моментот на превземање и плаќање со кредитна картичка преку Касис системот и Стопанска Банка. За повеќе информации кликнете тука.

Read more...